قدردانی رئیس سازمان بسیج اساتید از معاون علمی و پژوهشی

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر محمدرضا مردانی، رئیس سازمان از زحمات و تلاش‌های دکتر وحید آرایی، معاون علمی و پژوهشی سازمان، برای راه‌اندازی، آغاز فعالیت و ارتقای فصلنامه علمی سیاست‌پژوهی و تحول در علوم انسانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۶۲۴۴۸۱
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر محمدرضا مردانی رییس سازمان از زحمات و تلاش های دکتر وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان برای راه اندازی، شروع فعالیت و ارتقای فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی تقدیر کرد.
 
متن تقدیرنامه به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر وحید آرایی معاون محترم علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور
سلام علیکم 
پیشرفت و توسعه علمی کشور مدیون تلاش های هدفمند، مستمر و مبتنی بر دانش و تجربه ارزشمند فرهیختگان کشور است که بدون کمک و همراهی آنان دستیابی به مرجعیت علمی و دانشگاه تمدن ساز مؤثر نخواهد بود. در این میان، فصلنامه های علمی نماد و نشان حضور علمی و مسأله محور کشور در عرصه های مختلف ملی و بین المللی است.
 بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های ارزنده جنابعالی در راه اندازی و شروع فعالیت فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور از سال ۱۴۰۱ و کسب رتبه علمی "ب" از سوی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۲ سپاسگزاری و قدردانی نمایم.
 امید است در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای نظام آموزش عالی کشور موفق و پیروز باشید.
محمدرضا مردانی
 رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار