خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

پیام های دینی و معنوی در قالب هنر ماندگار است

پیام  های دینی و معنوی در قالب هنر ماندگار است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هنرمندان، پیام دین را با زبان هنر ترویج می‌دهند و تاثیر هنر بر دل و جان مخاطب ماندگار است.
کد خبر: ۹۶۲۴۴۹۴
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز (۱۱ شهریورماه) در اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای چلچراغ که در سالن شهید آوینی برگزار شد، هنرمندان را حامل پیام دینی و معرفتی خواند و اظهار داشت: هنرمندان پیام دینی و معرفتی  را با زبان هنر ترویج و تبلیغ می‌کنند.

وی خطاب به هنرمندان گفت: هنرمندان اهل هنر سِمت معنوی و نقش روحانی را  دارید، شاعر با شعرش، مداح با صدای خوش خود، نغمه‌سرا با نغمه‌هایش و آهنگ‌ساز با آهنگ‌های آیینی‌اش تلاش دارد تا آثاری متعالی را خلق کند  و آن‌ها را با اهداف روحانی و متعالی پیوند می زند. 

نماینده ولی فقیه درلرستان به ایمان‌آفرینی، ایجاد امید و نشاط هنرمندان  تاکید داشت و افزود: کار شما ایجاد پیوستگی قلبی مردم با ارزش‌هاست و قلب آنان را به انبیا، صالحین و ارزش‌آفرینان پیوند می‌زنید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: تاثیر هنر بر دل و جان مخاطب ماندگار است.


وی اضافه کرد: کار هنرمندان تاثیر زیادی بر ذهن و دل مردم و جامعه دارد و این مطلب مهمی است که باید قدر آن را دانست.

امام جمعه خرم آباد یاد آور شد: هنر یک رسانه است و تکلیف ایجاد می‌کند. 


حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر  نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فضای خوبی برای جوانان و افراد هنرمند فراهم شد تا استعدادهای بالقوه‌اشان به فعلیت برسند.

شاهرخی با ابراز امیدواری گفت: امیدواریم که به جایگاه فاخر هنر ارزشمند که ضامن ارتقای فرهنگی و دینی ماست نائل شویم.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار