خبرهای داغ:

مصاحبه جذاب و خواندنی با کوروش شهبازی رزمنده دوران دفاع مقدس

مصاحبه جذاب و خواندنی با رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان هفتکل که تمام نگرانی اش برای زندگی جوانان و نوجوانان نسل جدید است.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۰۰
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
مصاحبه جذاب و خواندنی با کوروش شهبازی رزمنده دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، کوروش شهبازی رزمنده دوران دفاع مقدس که در سال ۱۳۴۵ در شهرستان هفتکل متولد شد، از اول تا پایان جنگ به صورت متناوب در مناطق جنگی حضور داشت و به عنوان یک بسیجی در تعدادی از عملیات‌ها به عنوان امدادگر مشغول خدمت بود.

کوروش شهبازی رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان هفتکل، گفت: ایام نوجوانی و جوانی رادربسیج ومساجدسپری و باتربیت انقلابی و اسلامی بزرگ شدیم الان هم تقاضا دارم که متولیان ومسئولان به پایگاه‌های مقاومت درمساجدتوجه کنن روحیه بسیجی وجهادی رادرقشرجوان ارتقا دهند و یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس رادرجامعه نشر دهند.

وی ادامه داد: فرمانده پایگاه‌ها برنامه‌های اردویی و جهادی را پر و بال بدهند و درفضای مجازی برنامه‌های تربیت اسلامی را با تولیدمحتوا دردست گرفته وبرفضای مجازی کشورمسلط و برنامه‌های اسلامی را جایگزین وضعیت فعلی نمایند.

شهبازی اظهار داشت: خاطره زیاد است، اما یک خاطره‌ای از شهید غلامعلی دارم، در عملیات والفجر مقدماتی وقتی که مجروح شد بنده به عنوان امدادگر بودم صدام زدن برگشتم به طرف صدا نزدیکش شدم نشناختمشون خون زیادی ازشون رفته بود خیلی ناراحت شدم، اما به روی خودم نیاوردم سریع بردمشون اورژانس خون بهشون وصل کردن باهاشون صحبت کردم که ان شاالله خوب میشین روحیه می‌دادم، اما ترکشی که به رانش خورده بود پزشکان امیدی نداشتن سریع کار اعزامش راردیف کردن واعزام شد تهران، اما بعد ازچندروزخبرشهادتش را آوردن خوشا به حال شهدا.

وی در ادامه افزود: اگه جوان و نوجوان تحت تأثیر تربیت انقلابی و اسلامی قراربگیرند مسئله غزه و فلسطین هم برایشان دغدغه می‌شود، همیشه دشمنان اسلام و انقلاب هزینه‌های بسیارگزافی میکنن تاقشرجوان مارا از مسیر انقلاب منحرف کنند پس باید حداقل نصف آن‌ها هزینه کنیم.

شهبازی در پایان گفت: حرف آخرم به جوانان و نوجوانان سرزمینم این است که عزیزان من دشمنان اسلام و انقلاب خیرخواه شما نیستند دردام آن‌ها گیر نکنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار