خبرهای داغ:
در فارسان رونمایی شد؛

رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین

رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین
آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین استان چهارمحال و بختیاری شهرستان فارسان با حضور عوامل برگزاری این جشنواره برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۰۵
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین باطراحی هنرمند پیشکسوت شهرستان سجاد ترابی ، یکشنبه در فرمانداری فارسان با حضور عوامل برگزاری این جشنواره برگزار شد.

فرماندار شهرستان فارسان، در این مراسم با تاکید بر عزم جدی مسئولان شهرستانی در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین استان چهارمحال و بختیاری شهرستان فارسان، ظرفیت مهمی برای معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و دستاوردها، ایجاد نشاط اجتماعی، صرفه اقتصادی و ایجاد تبادل و تعامل فرهنگی اقوام ایرانی است.

سیدهادی صالحی، افزود: این جشنواره در راستای کاهش آسیب‌ها و افزایش شور و نشاط اجتماعی از روزهای ۲۳ تا۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳در سطح شهرستان فارسان- پارک قلمستان و بخش مرکزی فارسان، بخش جونقان و بخش باباحیدر برگزار خواهد شد.

در این آیین،مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان،معاونین ادارات کل ورزش وجوانان، آموزش و پرورش،میراث فرهنگی و صنایع دستی، اتاق بازرگانی استان،رییس شورای اسلامی شهرستان، روسای ادارات شهرستان و اعضای دبیرخانه، حضور داشتند

ارسال نظرات
آخرین اخبار