خبرهای داغ:

مصاحبه با رزمنده دوران دفاع مقدس امرالله مددی از هفتکل

رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان هفتکل گفت: آن چه جوانان امروز باید بدانند اطاعت از فرامین رهبری است، ولایت فقیه یک بعد معنوی دارد یک بعد مادی بعد مادی یعنی استقلال، ازادی و جمهوریت است.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۲۴
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
مصاحبه با رزمنده دوران دفاع مقدس امرالله مددی از هفتکل

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، امرالله مددی رزمنده دوران دفاع مقدس که در سال ۱۳۴۴ در شهرستان هفتکل در خانواده مذهبی و مقید به انجام دستورات اسلام متولد شد، به ۳۲ ماه در جبهه حضور داشت و در ماه‌های آخر نیروی پیاده گردان امام جعفر صادق و آر پی جی زن بودن.

امرالله مددی رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان هفتکل، گفت: آن چه جوانان امروز باید بدانند اطاعت از فرامین رهبری معظم است، ولایت فقیه یک بعد معنوی دارد یک بعد مادی بعد مادی یعنی استقلال، ازادی و جمهوریت و تضمین مردم سالاری واقعی یعنی ولایت فقیه کارش تضمین آزادی ملت است.

وی ادامه داد: باید چشم و گوشمان به فرمان و دستورات رهبر باشد تا آسیبی به مملکت وارد نشود، پشکسوتان امروز در سال‌های دفاع مقدس برای دفاع از حریم این مرز و بوم با استعانت از خداوند رحمان و اطاعت از پیر فرزانه انقلاب امام راحل (ره) در مقابل جبهه استکبار ایستادن و حتی یک وجب از خاک ایران عزیز را به دشمن ندادن.

مددی با اشاره به اینکه برای دفاع از غزه و مردم مظلوم فلسطین بر اساس مکتب شیعه در اسلام مرز جغرافیایی وجود ندارد، گفت: در قرآن آمده است اگر متجاوزان گروهی از مسلمانان را مورد تجاوز قرادر دهند سایر مسلمانان باید به یاری آن‌ها بشتابند و در این روز‌ها که شاهد این همه ظلم و تجاوز به مردم مظلوم و محور مقاومت و مبارزان فلسطین هستیم، نباید بی تفاوت باشیم.

وی اظهار داشت: دفاع از آرمان فلسطین و روشنگری جوانان و نوجوانان از طریق تبیین ابعاد مختلف انسانی دینی مذهبی حقوقی تاریخی و آگاهی بخشی در رابطه با ابعاد بسیار جنایتکارانه اسرائیل در نسل کشی مسلمانان فلسطین و لبنان است.

مددی در پایان گفت: تولید محتوا، نگارش مقالات و تحلیل سیاسی در قالب متن‌های کوتاه از جوانان برای حمایت از فلسطین مظلوم بسیار اثر گذار خواهد بود، حضور جوانان و نوجوانان در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تقویت روحیه مبارزان مظلوم می‌تواند اثر گذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار