خبرهای داغ:

دعا و تلاش در جهت آماده سازی فرج امام زمان (عج)

رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان هفتکل گفت: در همه زمان و مکان باید در حال دعا و تلاش در جهت آماده سازی فرج آقا و مولایمان امام زمان (عج) باشیم الخصوص جوانان و نوجوانان نسل جدید.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۵۸
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
دعا و تلاش در جهت آماده سازی فرج امام زمان (عج)

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، سید ابراهیم موسوی رزمنده دوران دفاع مقدس که در تاریخ ۱۳۴۵/۱/۲ در شهرستان هفتکل متولد شد،۲۴ ماه در جبهه و در عملیات‌های مختلف کربلای ۴ و ۵ و والفجر ۶ و همرزمی با شهید علی رضا داودی در کربلای ۴ حضور داشت.

سید ابراهیم موسوی رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان هفتکل با اشاره به ویژگی‌های شهید علی رضا داودی، گفت: شهید علی رضا داودی بسیار در جنگ در برابر دشمن شجاع بودند و در هنگام عبادت بسیار با خضوع و خشوع بودند و همیشه نماز اول وقت می‌خواندند به گونه‌ای که اقامه آخرین نماز صبح را در شدیدترین لحظات درگیری با دشمن اقامه نمودند.

 وی ادامه داد: شهید یک نماز عارفانه و عاشقانه با آرامش کامل به جای آوردند و در آن لحظه بود که تمامی علائم آمادگی برای شهادت در ایشان نمایان گردیده بود و قریب ۱۰ دقیقه بعد به سوی معشوقش پرواز نموده و به فیض عظمای شهادت نائل گردیدند.

موسوی اظهار داشت: تقاضا دارم جوانان و نوجوانان حواسشان به کلام و توصیه‌های مقام معظم رهبری در تمامی مراحل زندگی خصوصا در طوفان حوادث مختلف باشد و هیچ گاه از فرمان رهبری غافل نشوند.

وی در ادامه افزود: جوانان و نوجوانان نسل جدید باید در حفظ و تداوم راه امام خمینی «ره» و شهیدان تلاش کنند و در میدان علم و عمل و رسیدن به مدارج بالای علمی و استفاده و انتقال دانش ایجاد برای اعتلای و ارتقای توان نظام اسلامی کشورمان حضور قوی داشته باشند.

موسوی در پایان گفت: جهت تبیین آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با فتنه‌های پیش رو در تمامی مراحل و میادین خصوصاً فضای بسیار حساس و کلیدی مجازی که بفرموده رهبر معظم انقلاب «حفظ الله» دیگر فضای مجازی نیست باید حضور موثر داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار