خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سامان؛

رجایی و باهنر، دولتمردان مردمی و متعهد به اصول علم و تقوا بودند

رجایی و باهنر، دولتمردان مردمی و متعهد به اصول علم و تقوا بودند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سامان؛ در دیدار با فرماندار گفت: شهیدان رجایی و باهنر، دولتمردان مردمی و متعهد به اصول علم و تقوا بودند.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۷۲
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دولت، مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سامان با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار شیروان اسدی در این دیدار با گرامیداشت هفته دولت و یاد وخاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر، و خادم آستان قدس رضوی آیت الله رییسی ، گفت: انفجار دفتر نخست‌وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰، یادآور یک حادثه تلخ و غم‌انگیز در تاریخ ایران است که منجر به شهادت دو یار دیرین امام خمینی (ره) و انقلاب، شهید محمدعلی رجایی، رئیس‌جمهور و شهید محمدجواد باهنر، نخست‌وزیر شد.

وی ادامه داد: این دو بزرگوار، نمونه‌هایی از دولتمردان مردمی و متعهد به اصول علم و تقوا بودند. به همین مناسبت و به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و اهداف آینده دولت، هفته‌ای به نام "هفته دولت" نام‌گذاری شده است.

در این دیدار که نمادی از همدلی و همکاری میان نهادهای مختلف در راستای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بود، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان، حجت‌الاسلام عباسی و جمعی از نیروهای سپاه، حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار