خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی تأکید کرد

لزوم بیان دستاوردها و موفقیت‌ها با جهاد تبیین

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه حجم اخبار منفی نسبت به دستاوردها و موفقیت‌ها بالا است و باید بتوان با جهاد تبیین در این حوزه دست برتر را داشت.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۷۳
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
لزوم بیان دستاوردها و موفقیت‌ها با جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: جهاد تبیین و تبلیغ امروز یکی از مهم‌ترین موضوعات در کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: دستاوردهای زیادی در نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است که در تبیین آنها باید بیشتر کار شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید در حوزه جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری و از نیازهای جدی کشور است، بیشتر نقش‌آفرینی کند، گفت: باید از جایگاه تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی بیش از پیش استفاده شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه حجم اخبار منفی نسبت به دستاوردها و موفقیت‌ها بالا است و باید بتوان با جهاد تبیین در این حوزه دست برتر را داشت.

حاجی بابایی همچنین با بیان اینکه شاهد رشد چندبرابری اعتبارات فرهنگی نسبت به سالیان گذشته هستیم، اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی نباید به شکل جزیره‌ای عمل کنیم، در این بخش نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و ساماندهی واحد هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی معنوی نظیر اعتکاف و اربعین بسیار خوب و مثال زدنی در کشور برگزار شده‌اند، اظهار کرد: با این وجود نیاز است تا فضای معنوی اینچنین در سایر ایام سال نیز وجود داشته باشد و جامعه را عطرآگین کند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم گفت: جهاد تبیین که مورد تاکید همیشگی مقام معظم رهبری قرار دارد از مهم ترین رویکردها و وظایف سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می رود، این فریضه ای است که آن را باید دستورالعمل دین اسلام بدانیم.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی گفت: گروه‌های مردمی در کنار دستگاه هایی نظیر تبلیغات اسلامی در پیشبرد جهاد تبیین نقش مهم و موثری دارند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی با اشاره به هجمه های تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان، گفت: غلبه بر این هجمه‌ها با جهاد تبیین ممکن و میسر است.

در پایان این آیین، از خدمات حجت الاسلام ارتقایی مدیرکل قبلی تبلیغات اسلامی همدان تجلیل و حجت الاسلام رضا غلامی روشن نیا به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار