خبرهای داغ:
رابط نمایندگی ولی فقیه در پروژه زهکشی قرار گاه خاتم در شهرستان آق قلا:

الگو گیری از پیامبر اکرم ص موجب سعادت است/محافظت از دین خدا و احیا ارزش‌ها وظیفه در برابر رسول خداست

حجت الاسلام زمانی گفت: پیامبر (ص) وظیفه‌اش را انجام داد و امت را هدایت کرد حال وظیفه شماست که از دین خدا محافظت نموده و احکامش را زنده بداریدو ارزش‌هایش را در دنیا احیا کنید.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۲۹
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

الگو گیری از پیامبر اکرم ص موجب سعادت است/محافظت از دین خدا و احیا ارزش‌ها وظیفه در برابر رسول خداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین زمانی رابط نمایندگی ولی فقیه در پروژه زهکشی قرار گاه خاتم در شهرستان آق قلا در مراسم عزاداری نیروهای مسلح این شهرستان در محل یادمان شهدای گمنام به مناسبت رحلت پیامبر اکرم ، شهادت  امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با اشاره به آیه لَقَدْ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُم بِالْمُؤْمِنِينَ رَءُوفٌ رَّحِيمٌ گفت : کسانی که عمل، رفتار، گفتار و عملکرد پیامبر گرامی اسلام را به عنوان الگو قرار دهند به سعادت می‌رسند، برای تبعیت از پیامبر گرامی اسلام باید تمام ابعاد شخصیت ایشان را شناخت.

حجت‌الاسلام زمانی با بیان این که شناخت پیامبر گرامی اسلام تنها دانستن تاریخ تولد و رحلت ایشان نیست، افزود: باید با شناخت رفتار و مطالعه در زندگی، سیره و روش پیامبر گرامی اسلام مسیر درست زندگی را انتخاب کرد.

وی ادامه داد : پیامبر (ص) وظیفه‌اش را انجام داد و امت را هدایت کرد حال وظیفه شماست که از دین خدا محافظت نموده و احکامش را زنده بداریدو ارزش‌هایش را در دنیا احیا کنید.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در پایان گفت:امیرمؤمنان در توصیف سیمای پیامبر (ص) می‌فرماید: «هر کس بدون آشنایی قبلی او را می‌دید هیبتش او را فرا می‌گرفت. هر کس با او معاشرت می‌کرد و با او آشنا می‌شد دوستدار او می‌گردید. پیامبر نگاهش را میان یارانش تقسیم می‌کرد هرگز رسول خدا با کسی دست نداد که دستش را از دست او بردارد جز آنکه آن طرف ابتدا دستش را بکشد.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها