خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ابعاد شخصیتی حضرت محمد(ص) را هنوز به خوبی نشناخته‌ایم

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: حضرت محمد(ص) به معنای واقعی کلمه از شخصیت والا و باعظمتی برخوردار بودند که متاسفانه هنوز ایشان را آن طور که شایسته است نشناخته‌ایم.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۹۳
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 12 شهریور در مراسم عزاداری نیروهای مسلح آذربایجان غربی که به مناسبت 28 صفر در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: حضرت محمد(ص) به معنای واقعی کلمه از شخصیت والا، روح بلند و باعظمتی برخوردار بودند که لحظه لحظه زندگی ایشان برای ما مملوء از درس است، ولی متاسفانه هنوز ایشان را آن طور که شایسته است و ضرورت دارد، نشناخته‌ایم .

وی فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) را تسلیت گفت و افزود: حضرت محمد مصطفی(ص) در گفتار و کردار شایسته تمجید و ستایش بودند و با وجودی که قرن‌های متمادی از رحلت ایشان سپری شده است، همچنان اسوه حسنه محسوب می‌شوند چرا که بنده برگزیده خداوند متعال بودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ملاتطفت، مهربانی و عطوفت حضرت محمد(ص) با قشر فرودست و ضعیف جامعه همچنین ایستادگی و قاطعیت‌ ایشان در مواجهه با استکبار زبانزد جهانیان است، اضافه کرد: ایشان «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» بودند و همواره تاکید داشتند که همه مسلمانان چنین رویه‌ای را در پیش بگیرند.

حجت‌الاسلام فیاضی ضمن اشاره به اینکه دشمنان دین مبین اسلام درصدد هستند یک چهره خشن از اولیای الهی به ویژه پیامبراکرم(ص) در اذهان عمومی خلق کنند، ولی هرگز موفق نخواهند شد، گفت: وقایع غزه را امروز جهانیان شاهد هستند و تاریخ گواه است که دشمن واقعی بشریت کیست.

وی بر لزوم به جوش آمدن غیرت مسلمانان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه تاکید کرد و بیان داشت: پیامبراکرم(ص) هرگز ظلم به مسلمان را برنمی‌تابید و تا پای جان مقاومت می‌کرد پس ما نیز باید در عمل ثابت کنیم که راه ایشان را ادامه می‌دهیم و معتقد به این روش و منش هستیم.

این مسئول با بیان اینکه حضرت محمد مصطفی(ص) نسبت به همه انبیای الهی افضل است، خاطرنشان کرد: تنها شخصیتی که خداوند متعال به ایشان کوثر عطا کرده است، پیامبر اسلام (ص) می‌باشد در حالی که سایر انبیای الهی از چنین فیض بزرگی برخوردار نبودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: چنانچه می‌خواهیم به اسلام ناب محمدی عمل کنیم باید گوش به فرمان امامین انقلاب باشیم چراکه در همه مباحث اسلامی سرآمد علمای معاصر هستند و تربیت‌یافته مکتب پیامبر(ص) و حضرت زهرا(س) می‌باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار