خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

تحقق برنامه محله اسلامی راه حل مشکلات جامعه/ بسیج پیشرو خدمت به مردم است

تحقق برنامه محله اسلامی راه حل مشکلات جامعه/ بسیج پیشرو خدمت به مردم است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در جمع بسیجیان حوزه مالک اشتر گفت: امروز پایگاههای بسیج با تحقق محله اسلامی باید حلقه وصل بین مردم و مسئولین برای رفع مشکلات باشند یکی از اولویت‌هایی که در اندیمشک دنبال خواهیم کرد موضوع محله اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۹۹
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مالک اشتر که شامگاه یکشنبه در مسجد قرآن و عترت برگزار شد، گفت: بسیج و سپاه خودش را خدمتگزار مردم می‌داند و روحیه بسیجی یعنی  بن‌بست شکنی و بن‌بست برای بسیج معنی ندارد و همیشه آماده خدمتگزاری به مردم است و این سرلوحه کار فرماندهان پایگاه‌ها باید باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: اگر در محله‌ای مشکلی وجود دارد ، رفع این مشکل به پایگاه و فرمانده آن ربط دارد و باید تا برطرف شدن آن از پای ننشیند.

وی افزود: اگر جایی هم مورد و مشکلی وجود داشت که حل آن از طریق شورای محله اسلامی و پایگاه بسیج مشکل بود،  از طریق فرماندهی ناحیه و با حضور مسئولین مشکلات پیگیری و رفع خواهد شد ان شاءالله. 

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی بیان داشت: هر زمان بسیج در صحنه حاضر بوده منجر به پیروزی شده و روحیه جهادی ما مثل دوران دفاع مقدس باید فعال باشد همانطور که آن زمان مساجد و پایگاه‌های فعال داشتیم، الان هم پایگاه‌های ما باید فعال و نقش آفرین شود.تحقق برنامه محله اسلامی راه حل مشکلات جامعه/ بسیج پیشرو خدمت به مردم است

 

تحقق برنامه محله اسلامی راه حل مشکلات جامعه/ بسیج پیشرو خدمت به مردم استتحقق برنامه محله اسلامی راه حل مشکلات جامعه/ بسیج پیشرو خدمت به مردم است

ارسال نظرات