خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

الگو گیری از پیامبر ، مسئولیت پذیری را به ما یاد می دهد/نیروهای مسلح به عنوان یک ید واحده به حساب می آیند

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: نیروهای مسلح یک ید واحده به حساب می آیند و در برابر دشمنان باید با انسجام و اتحاد بیشتر ایستادگی کنیم و مسئولیت‌های خود را به‌درستی انجام دهیم.
کد خبر: ۹۶۲۴۷۱۸
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

الگو گیری از پیامبر ، مسئولیت پذیری را به ما یاد می دهد/نیروهای مسلح به عنوان یک ید واحده به حساب می آیند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی، فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر در حاشیه مراسم دسته روی نیروهای مسلح این شهرستان گفت :نیروهای مسلح به عنوان یک ید واحده به حساب می آیند.

وی اظهار داشت: امروز شاهد دسته روی نیروهای مسلح در سطح شهرستان بودیم؛از ارتش قهرمان،نیروی انتظامی دلاور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

کوهستانی با اشاره به وحدت بین نیروهای مسلح گفت: الگوگیری از پیامبر اسلام (ص) نه تنها به ما نشان می‌دهد که چگونه باید در زندگی فردی و اجتماعی‌مان مسئولیت‌پذیر باشیم، بلکه به ما یادآوری می‌کند که در مواجهه با چالش‌ها و دشواری‌ها، باید با ایمان و استقامت در راه هدف‌های الهی قدم برداریم و این اتفاق(دسته روی نیروهای مسلح) باعث افزایش همدلی و معنویت در بین نیروهای مسلح خواهد شد.

فرمانده سپاه آزادشهر در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح یک ید واحده به حساب می آیند و در برابر دشمنان باید با انسجام و اتحاد بیشتر ایستادگی کنیم و مسئولیت‌های خود را به‌درستی انجام دهیم و فقط از این طریق است که می‌توانیم به پیروزی‌های بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها