خانواده کاشمری هزینه مراسم ترحیم پدرشان را به حوزه سلامت اهدا کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از سوی خانواده خانواده کاشمری به عنوان قسمتی از هزینه‌های مراسم ترحیم مرحوم پدرشان به حوزه سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۷۳۶
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از کاشمر محمدجواد یزدانی با ابراز خرسندی از ترویج فرهنگ کمک و‌نوع دوستی در این شهرستان افزود: خوشبختانه با اقدامات فرهنگی و تلاش‌هایی که از سوی معتمدین و خیرین در کاشمر طی چند سال اخیر انجام شده است، صاحبان عزا قسمتی از هزینه‌های ترحیم را به یادبود عزیز از دست رفته خود صرف امور خیر و عام المنفعه می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اذعان به اینکه در کنار کمک و همراهی خیرین، اقشار مختلف مردم نیز نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت دارند، ابراز داشت: مایه خرسندی و افتخار مجموعه بهداشت و درمان کاشمر است که حوزه سلامت سهم قابل توجهی در جلب کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در تأمین امکانات و تجهیزات پزشکی و یا احداث و نوسازی فضاهای بهداشتی و درمان دارد.

وی با اذعان به اینکه در راستای توجه و کمک‌های نقدی به حوزه سلامت، خانواده خیر کاشمری مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به حساب مجمع خیرین سلامت کاشمر واریز کردند، خاطرنشان کرد: این مبلغ قسمتی از هزینه‌های مراسم ترحیم پدرشان بود که به یادبود حاج محمدحسن استادکار و کمک به رفع نیازهای حوزه سلامت اهدا شده است.

یزدانی با تأکید بر اینکه حوزه سلامت همواره به صورت شبانه‌روزی به بیماران و دردمندان خدمات ارائه می‌کند، بیان کرد: قطعا همراهی و مشارکت خیرین در بخش‌های مختلف سلامت باعث افزایش خدمات دهی و رضایتمندی است و همواره دعای خیر استفاده کنندگان نیز بدرقه راه آنان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار