مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان عنوان کرد

ولی فقیه؛ ستون استوار جامعه ولایی

حجت الاسلام قنبری گفت: ولی فقیه ستون استوار یک جامعه ولایی است و اگر جامعه‌ای بدون، ولی و ولی فقیه باشد قطعاً رو به سقوط خواهد آورد.
کد خبر: ۹۶۲۴۷۶۰
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶

حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در فراهان گفت: بارزترین ویژگی امام مجتبی (ع) که بهترین سرمشق برای دوستداران او است، بخشندگی بسیار و دستگیری از دیگران است.
وی ادامه داد: از سخت‌ترین دوران زندگانی با برکت امام مجتبی (ع)، دوران پس از صلح با معاویه بود. ایشان، سختی این سال‌های ستم را با بردباری وصف ناشدنی سپری می‌کرد. در این سال ها، از غریبه و آشنا سخنان زشت و گزنده می‌شنید و از بی وفایی، زخم می‌خورد. اما امام با بردباری و مظلومیت بسیار، هتاکی‌ها و دشنام‌ها را تحمل می‌کرد.
حجت الاسلام قنبری عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) تا آخرین روزهای رحلت خویش از نگرانی‌ها و ناراحتی‌های درونی شدید رنج می‌بردند، و آن تداوم رهبری آینده اسلام به وسیله فردی شایسته بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: پیامبر (ص) همواره و در آخر لحظات عمر، بر وفای به عهد تاکید ویژه ای داشتند که در آیات متعددی به آن اشاره شده است و پایداری در عهد و پیمان و جامه عمل پوشاندن به وعده‌ها را از بهترین صفات اهل ایمان بیان کردند.
حجت الاسلام قنبری گفت: اگر امروز مردم ما از ولی خود اطاعت نکنند به سرنوشت مردم زمان پیامبر(ص) دچار خواهند شد پس باید بکوشیم و تلاشمان این باشد که ولایت را سرمنشاء تمام امور خود قرار دهیم و در تمامی امور از ولایت و ولی فقیه جامعه اطاعت نماییم.
وی خاطرنشان کرد: ولی فقیه ستون استوار یک جامعه ولایی است و اگر جامعه‌ای بدون، ولی و ولی فقیه باشد قطعاً رو به سقوط خواهد آورد و این در کشور‌های اطراف ما به وضوح و روشنی دیده می‌شود که با نبود رهبر، آن کشور‌ها دچار چه مشقت‌ها و چه گرفتاری‌هایی شده‌اند پس همه باید ولایت و ولایت پذیری را قبول کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها