خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

تثبیت اشتغال ۴ هزار نفر با پایش و عارضه یابی ۲۵۰ واحد تولیدی در کلینیک صنعت سازمان بسیج صنعت و معدن استان اصفهان

مسئول کلینیک صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان اصفهان گفت: با پایش و عارضه یابی بیش از ۲۵۰ واحد تولیدی ۹۵ شرکت مانع زدایی و مشکلات آنان مرتفع شده است و اشتغال و تثبیت بیش از ۴ هزار نفر در واحدهای تولیدی را به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۰۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

سید عرفان موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تشریح خدمات کلینیک سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان اصفهان گفت : در سال جاری نیز ۹۰ واحد پایش و عارضه یابی که از این تعداد ۴۰ واحد مانع زدایی انجام و سه واحد احیا شده است همچنین در سال گذشته از تعطیلی ۴۵ واحد جلوگیری شده است.

وی در ادامه به ایجاد ارتباطات با مراجع شرکت‌ها و فعالان صنعتی اشاره کرد و گفت از طریق این مراجع مشکلات واحدهای صنعتی حل شده است .

موسوی افزود : از طریق فعالین صنعتی در اتاق بازرگانی و ارتباط با بخش‌های مختلف بازدیدهای صنعتی طراحی شده است و با عضویت سازمان در ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ارتباطات خوبی ایجاد شده و از این طریق به ظرفیت رسانی تولید و ثتبیت اشتغال انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان زیر مجموعه قوه قضاییه همکاری بسیار خوبی در رابطه با جلوگیری از تعطیلی واحدهایی صنعتی که نیازمند توجه بیشتری در رابطه با اشتغال هستند، دارد .

مسئول کلینیک صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان اصفهان با تاکید بر اینکه پاسدار انقلاب در حوزه صنعت هستیم اظهار کرد این سازمان به دنبال کمک به واحدها و به ظرفیت رسانی امر تولید و اشتغال است.

وی در ادامه عنوان کرد : استان اصفهان دارای ۱۰ هزار واحد صنعتی ، بیش از ۷ هزار واحد فعال و نیمه فعال و 80شهرک صنعتی است که رتبه اول کشور را از نظر تعداد شهرک های صنعتی مصوب شرکت شهرکها داراست و این رسالت ما را نسبت به این استان پهناور بیشتر می‌نماید و همواره ملجاء و مرجع تولید کنندگان و صنعت هستیم.

موسوی در ادامه به راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه برای ثبت مشکلات واحدهای صنعتی استان اشاره کرد و گفت در این سامانه مشکلات واحدها و گزارش های پایش عارضه یابی با توجه به طبقه‌بندی‌های انجام شده ارجاع می‌شود تا از طریق مانع زدایی مرتفع شود.

وی افزود: از سال ۱۴۰۱ با انتصاب مسئول جدید سازمان ، جوانان پای کار با جلسات منظم پیگیر دقیق مسائل صنعت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار