خبرهای داغ:

سارق خوشه هاي خرما در دام پليس"طبس"

فرمانده انتظامي"طبس" از شناسايي و دستگيري سارق خوشه هاي خرما در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۰۶
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ"عباس حسني"در تشريح اين خبر اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت خوشه هاي خرما از معابر جلوي منازل، بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس شهرستان قرار گرفت. 

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري 11 عباس پور پس از انجام کار اطلاعاتي، تحقيات ميداني و اقدامات پليسي سارق خوشه هاي خرما را شناسايي و پس از هماهنگي مقام قضائي نامبرده را دستگير کردند. 

 

فرمانده انتظامي شهرستان طبس با اشاره به اين که سارق در بازجويي هاي پليس به 2 فقره سرقت خوشه هاي خرما از معابر جلوي منازل شهرستان طبس اعتراف نمود؛ تصريح کرد: متهم به همراه پرونده به مراجعه قضائي معرفي و با توجه به فروش خرماهاي مذکور خسارت آن توسط سارق به مالباختگان پرداخت شد. 

 

سرهنگ"حسني" با بيان اينکه واحدهاي انتظامي اين شهرستان از ابتداي شروع فصل برداشت خرما گشت زني هدفمند بيشتري در اطراف باغات کشاورزي داشته اند لذا از شهروندان و کشاورزان خواست بطور مستمر از محصولات کشاورزي خرما و پسته تا پايان فصل برداشت، سرکشي داشته باشند و ضمن تمهيدات ايمني لازم براي جلوگيري از سرقت ، هرگونه تردد مشکوک را سريعا به تلفن110پليس اطلاع رساني نمايند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار