خبرهای داغ:

فرماندار اهواز: تامین معلم مدارس اهواز خط قرمز ما است

فرماندار شهرستان اهواز گفت: تامین معلم برای مدارس خط قرمز ما است و باید تمهیدات لازم برای رفع این مشکل تا قبل از شروع مدارس اندیشیده شود.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۲۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان  ، سید احمد موالی زاده در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز در سالن اجتماعات شهید فرجوانی فرمانداری با بیان اینکه تامین معلم مدارس خط قرمز ما است، افزود: تمهیدات لازم از سوی مدیران نواحی آموزش و پرورش شهرستان اهواز اندیشیده شود. در اسرع وقت با اداره کل مکاتبه و این موضوع مهم را پیگیری و‌ رفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه با شروع مدارس هیچ عذری در خصوص کمبود معلم پذیرفتنی نیست، افزود: این موضوع حق الناس است و ما برای رفع این مشکل مسئول هستیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز با اشاره به اینکه استان خوزستان یکی از بحرانی ترین استان ها در موضوع کمبود معلم است، افزود: یکی از دلایل کمبود معلم و همچنین سطح پایین آموزشی در استان، معلم فرست بودن و‌ مهاجرت به دیگر استان ها است.

موالی زاده اضافه کرد: مشکلات وجود دارد اما باید برای پیشرفت شهرستان و استان باید به منطقه خود تعهد داشته باشیم.

وی ادامه داد: جلسات پروژه مهر ویژه بازگشایی مدارس هر هفته در اهواز برگزار و رفع مشکلات از جمله سیستم سرمایشی و گرمایشی، نوسازی و زیباسازی، بهداشت و دیگر موارد اولویت بندی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار