خبرهای داغ:

ادارات گرمسار برای فضاسازی محیطی در هفته دفاع مقدس اهمیت ویژه ای قائل شوند

ادارات گرمسار برای فضاسازی محیطی در هفته دفاع مقدس اهمیت ویژه ای قائل شوند
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: ادارات گرمسار برای فضاسازی محیطی در هفته دفاع مقدس اهمیت ویژه ای قائل شوند.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۸۸
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، ایرج گلینی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخ میزبانی فرمانداری گرمسار بیان کرد: ادارات شهرستان برای فضا سازی اهمیت ویژه ای قائل شوند .

وی با بیان اینکه هفته دفاع با هفته وحدت و عید مبعث تلاقی دارد و این را به فال نیک میگیریم، افزود: ایستگاه های فرهنگی و صلواتی و جشن های شادی در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به برخی برنامه‌های عمومی و شاخص در این هفته بیان کرد: برگزاری رژه خودرویی، یادواره شهدا، دیدار با رزمندگان، ايثارگران و خانواده شهدا، میقات صالحین، گلباران مزار شهدا،زنگ ایثار و مقاومت در ۲۷ محله گرمسار و ایوانکی ، میزخدمت مدیران اجرایی و اجتماع بزرگ رزمندگان در هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است‌.

 ادارات گرمسار در گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تمام ظرفیت ورود کنند

رضاخانی در این جلسه گفت: به برکت خون شهدا اکنون در سایه امنیت احساس آرامش داریم.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب بخش‌هایی از سرزمین ایران به کشورهای دیگر بخشیده شد، تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ایران به تصرف دشمنان درنیامده است.

فرماندار گرمسار با تاکید بر لزوم پاسداری از خون شهدا افزود: امروز کمترین وظیفه ما حفظ آرمان ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی و انتقال آن به جوانان و نوجوانان نسل جدید است‌.

وی افزود: ادارات و نهاد های دولتی باید در گرامیداشت هفته دفاع مقدس تلاش مضاعف داشته باشند و نسبت به فضاسازی محیطی در ادارات اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه گرمسار نیز در این جلسه با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه عجیبی است باید از آن بهره ببریم و به نسل جدید منتقل کنیم، اظهار کرد: همه ما مدیون جبهه ها و شهدا هستیم و امروز باید نسبت به ادای دین خود توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام سید علیرضا آرامی گفت: برنامه ها را با محوریت محلات، دانشگاه ها و مدارس باید برگزار کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها