خبرهای داغ:
امام جمعه آزادشهر:

شهدا مایه افتخار ملت ایران هستند/با جهاد تبیین دستاوردهای نظام را به نسل جدید منتقل کنیم

حجت الاسلام منصوری گفت: امروز قدرت ایران به نقطه ای از تاریخ رسیده که که دشمنان ابراز می کنند ایران قدرت اول منطقه شده این یعنی اینکه تحریم ها بی اثر شده و ما خودکفا شده ایم. 
کد خبر: ۹۶۲۵۰۴۵
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

شهدا را مایه افتخار ملت ایران هستند/با جهاد تبیین دستاوردهای نظام را به نسل جدید منتقل کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام منصوری امام جمعه آزادشهر در یادواره ۴ شهید والامقام روستای مرزبن آزادشهر، عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا بیان کرد و گفت: امروز قدرت ایران به نقطه ای از تاریخ رسیده که که دشمنان ابراز می کنند ایران قدرت اول منطقه شده این یعنی اینکه تحریم ها بی اثر شده و ما خودکفا شده ایم. 

وی افزود: رسانه های دشمنان امروز با سو استفاده از مشکلات اقتصادی سعی در القای تضعیف کشورمان در بین نسل جدید دارند و همه وظیفه داریم با جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را به نسل جدید منتقل کنیم.

امام جمعه آزادشهر در ادامه گفت: قدرت ایران برگرفته از قدرت شهداست، قدرتی که طبق گفته‌ی بایدن رئیس جمهور آمریکا ایران قدرتی دارد که ما جرئت و توان حمله به این کشور را نداریم اسرائیل گفته ما توان حمله به ایران را نداریم.

منصوری در ادامه این قدرت را برگرفته از رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب دانست و شهدا را مایه افتخار ملت ایران معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها