خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین؛

روحیه معنویت و جوانمردی وجه تمایز قوای قدرت های غربی و اسلام

روحیه معنویت و جوانمردی وجه تمایز قوای قدرت های غربی و اسلام
سرهنگ پاسدار مجید عبداللهی گفت: وجه تمایز بین قوای قدرت های غربی و اسلام وجود روح معنویت و جوانمردی در مسلمانان است.
کد خبر: ۹۶۲۵۰۶۱
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

 

قزوین_به گزارش بسیج، سرهنگ پاسدار مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین در دیدار با روسای هیات های ورزشی اعم از کبدی، فوتبال، کشتی، دومیدانی، بدنسازی و آفرود شهر اقبالیه عنوان کرد: در گذشته هر کشوری که از قدرت جسمانی و قوای بدنی بیشتری برخوردار بود بدلیل رو یا رویی تن به تن مسلما پیروز میدان بود و در کنار این آمادگی جسمانی تدابیر نظامی نیز از اهمیت ویژه ایی برخوردار بود.

 

وی خاطرنشان کرد: آنچه قوای اسلام را از قوای دیگر متمایز کرد روح جوانمردی و مردانگی بود. آموزه های دینی به ما آموخت با هر وسیله و تحت هر شرایطی بر دشمن چیره نشوید، با اسیران مدارا کنید، بر زنان و کودکان دشمن که در بند شما هستند ظلم نکنید و بر آنان ترحم کنید که دشمنان اسلام و قرآن همچون صهیونیست ها از این روحیه جوانمردانه بدور هستند.

 

سرهنگ عبدالهی تصریح کرد: امروز ما باید الگوهای عملی عصر کنونی خود را به نوجوانان و جوانان ورزشکار عرصه کنیم. ورزشکاران ما باید بدانند پهلوان تختی برای چه پهلوان جاودان شد، مربیان باید بدانند شهیدان ابراهیم هادی، مصطفی صدر زاده، گرامی، حمیدسیاهکل مرادی و دیگر شهدای عزیز، چه کسانی بودند و رمز ماندگاری آنها در چیست؟

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) افزود: تنها راه پیشرفت و پیشبرد ورزش در این شهر همدلی و وحدت بین مسئولین ورزشی است و سپاه پاسداران آمادگی همکاری و مساعدت در این امر و ایجاد بسترهای مناسب برای ارتقا روحیه معنویت و نیز برگزاری مسابقات متنوع ورزشی را داشته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. 

 

در پایان این دیدار روسای هیات های ورزشی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و بیان دیدگاه‌های خود خواستار تداوم اینگونه جلسات برای رفع موانع پیش روی جامعه ورزشی شدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها