خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

تحقق محله اسلامی، راه حل مشکلات جامعه است

سرهنگ موسوی گفت: اگر جایی مورد و مشکلی وجود داشت که حل آن از طریق شورای محله اسلامی و پایگاه بسیج مشکل بود، از طریق فرماندهی ناحیه و با حضور مسئولان، مشکلات پیگیری و رفع خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۰۶۷
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مالک اشتر که در مسجد قرآن و عترت برگزار شد، اظهار کرد: بسیج و سپاه خود را خدمتگزار مردم می‌دانند و روحیه بسیجی یعنی بن‌بست شکنی و بن‌بست برای بسیج معنی ندارد و همیشه آماده خدمتگزاری به مردم است و این سرلوحه کار فرماندهان پایگاه‌ها باید باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: اگر در محله‌ای مشکلی وجود دارد، رفع این مشکل به پایگاه و فرمانده آن ربط دارد و باید تا برطرف شدن آن، از پای ننشیند.

وی تصریح کرد: اگر جایی هم مورد و مشکلی وجود داشت که حل آن از طریق شورای محله اسلامی و پایگاه بسیج مشکل بود، از طریق فرماندهی ناحیه و با حضور مسئولان، مشکلات پیگیری و رفع خواهند شد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: هر زمان بسیج در صحنه حاضر بوده منجر به پیروزی شده و روحیه جهادی ما مثل دوران دفاع مقدس باید فعال باشد همانطور که آن زمان مساجد و پایگاه‌های فعال داشتیم، اکنون هم پایگاه‌های ما باید فعال و نقش‌آفرین باشند.

ارسال نظرات