مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان

رسانه‌های انقلابی سیره اهل بیت (ع) را تبیین کنند

حجت الاسلام قنبری گفت: رسانه‌های انقلابی باید سیره اهل بیت(ع) را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۹۶۲۵۱۷۶
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ حجت‌الاسلام قنبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان در مراسم عزاداری شهادت امام رضا (علیه السلام) در روستای سلیم‌آباد گفت: یکی از اصول مشترک در زندگانی امامان که همواره در زندگی آن ها مشاهده گردیده، صبر و مقاومت است. این بزرگواران الگوی بزرگ صبر و قهرمان مقاومت بودند.
وی ادامه داد: امام رضا(ع) اهل حلم و شکیبایی بودند. افرادی بودند که نسبت به ایشان بی احترامی می کردند اما این بزرگوار در برابر آن ها خاموشی را انتخاب می کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان عنوان کرد: تنها سرمایه‌ای که تاریخ انقضا دارد سرمایه عمر است، باید در این دنیا به صورت درست و صحیح استفاده کرد و بهترین سعادت برای انسان مقام شهادت است چرا که انسان با این مقام بهشتی خواهد شد.
حجت الاسلام قنبری با تاکید بر اینکه رسانه های انقلابی باید سیره اهل بیت (ع) رابرای مردم تبیین کنند، گفت : دشمنان مراسم مربوط به ائمه را صرفاً احساسی کرده‌اند. اول از همه هدف ائمه را باید سرلوحه کار قرار بدهیم چراکه تمام تلاش ائمه برای شناخت حق از باطل بود و باید همراه با عمق و شناخت نیز باشد و پرهیز از نگاه صرفاً احساسی در شرایط فعلی ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها