خبرهای داغ:

پنجره فولاد امام رضا شفا یافته عاشقان غریب است

پنجره فولاد امام رضا شفا یافته عاشقان غریب است
مشهدش، زیارتش، کرامتش، حرمش، صحن و سرا و پنجره فولاد شفایافتگان و حاجت گرفتگان غریبان عاشقانش نشان از حج فقرا است.
کد خبر: ۹۶۲۵۱۸۳
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، یکی از مؤلفه‌های نیرومندی جامعه ایران، امام رضا علیه السلام است و مرقدش ، مشهدش و زیارت و کرامتش و حرمش و صحن و سرا و پنجره فولاد و شفایافتگان و حاجت گرفتگان و غریبان و عاشقانش نشانه آن است که حج فقرا است.
حرمش که حریم کبریا است و سال تحویل چند میلیونی اش که بعد از اربعین بزرگترین مجتمع است و نیز در ایام  میلاد و شهادتش که رکورد می‌زند بوسه‌های برضریح و سرریز هدایای درون ضریح و رد سلام و استماع کلام و دادن جواب به همه زوار با وجود فراوانی آنها ،حرمی که مأمن شیعیان جهان و محل تولید علم و معنویت و قدرت و سلطنت  و مرکزیت برای  اهل بیت علیهم السلام پایتخت شیعه انقلابی و نهضت و مقاومت است.
مشهد مقدس محل راهبردی ترین نطق سالانه رهبری در آغاز سال شمسی در محضر شمس الشموس  وانیس النفوس والمدفون به ارض طوس؛  امامی که خداوند زمینه ولایت عهدی او را یوسف وار از ناحیه یک دیکتاتور فراهم کرد تا بیش از دوسال حکمرانی خوب را به شکل کارگاهی نمایش دهد و مدلی عالی از رفتار سازمانی را نمایان نماید.
دشمن ناخواسته خورشید را به ایران کشاند و در پی این هجرت یا تبعید، منظومه شمسی را به بیشه شیران رساند.  قمرش که خواهرش بود که قم را حرم قیام و جهاد و اجتهاد نمود و براداران و بستگان و امامزادگان که چون ستارگان در آسمانِ زمین ایران در گوشه گوشه اش نمودی فیروزه ای دارند و قطب های فرهنگی و امن و امان و شفا و شفاعت و انرژی مثبت هستند و هم چون لنگرگاه، ثبات در ایران اسلامی عمل می‌کنند.
حال همین منظومه شمسی عامل برای تولید سلامت و امنیت شده است و مردم  در سراء و ضراء و بأساء کبوتران این آستانها و عتبات هستند جواب می‌گیرند و توسعه می‌دهند.
دشمن این مولفه قدرت را بهتر از ما درک کرد که داعش را مامور تخریب مشهد و مشاهد نموده بود غافل از آنکه تازه بقیع است که به مشهدی بزرگتر قرار است تبدیل شود.
نویسنده: مرتضی شیخی

انتهای پیام /

ارسال نظرات