تصاویر/ چهل و یکمین یادواره شهدای روستای تاکام ساری

نماینده ولی فقیه در مازندران: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، نگذاریم یک تعداد اندک ناجوانمرد زحمات چهل‌ساله شما مردم را هدر دهند، قدر دین اسلام را بدانیم.
کد خبر: ۹۶۲۵۱۹۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، چهل و یکمین یادواره شهدای روستای تاکام ساری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران "آیت الله لائینی محمدی" در این یادواره بیان داشت: سعی و تلاش دشمنان بیرونی و درونی بر این بود که پیغمبر (ص) را یا در زمان خودش منزوی و حضور اسلام و دینش را خاموش کنند یا بعد از او آثار وجودش را از بین ببرند اما خدا نمی‌گذارد این نور نه در زمان پیغمبر نه بعد از آن خاموش شود.

وی گفت: ما باید دینداری به دین درستِ بدون خرافات کنیم، ما حق نداریم به این سرمایه الهی که متعلق به پیغمبر و آل اوست دست بزنیم و پیرایه بزنیم، خرافات بدترین آفت هر دین است.

آیت الله لائینی اظهار کرد:سیاست خداوند این است که انسان‌های پاک بالا روند و سیاست شیاطین این است که انسان‌های پاک را بدنام و ترور کنند، به آنان تهمت بزنند.

این مسئول ادامه داد: دشمنان ما می‌خواهند انقلاب و اسلام را بشکنند و پیامبر (ص) را ترور شخصیتی کنند، به اسم آزادی کاریکاتور پیغمبر (ص) می‌کشند، قرآن، روسری و چادر را در فضای مجازی آتش می‌زنند، اینها چه کینه‌ای از اینها و امام حسین (ع) دارند؟ اما خدای بزرگ وعده داده که دینمان را شوکت ببخشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، نگذاریم یک تعداد اندک ناجوانمرد زحمات چهل‌ساله شما مردم را هدر دهند، قدر دین اسلام را بدانیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها