آغاز اولین دوره مسابقات گلوله زنی عشایر چهارمحال و بختیاری

اولین دوره مسابقات گلوله زنی عشایر استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت و هفته دفاع مقدس با همت هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری و همکاری تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۴۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان در آیین افتتاحیه اولین دوره مسابقات گلوله زنی عشایر استان با تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول و هفته دفاع مقدس عنوان کرد: ورزش تیراندازی یک رشته ورزشی مفرح، مهیج و آرامش بخش است و باعث افزایش استقامت بدنی ورزشکاران می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه ورزش تیراندازی در اسلام توصیه شده است گفت: پیامبر عظیم شأن اسلام حضرت محمّد مصطفی (ص) به یادگیری ورزش تیراندازی برای نوجوان و جوانان توصیه و تأکید زیادی فرمودند.

محمود سلیمی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به جوانان و استعدادهای موجود در رشته‌های تیراندازی در استان گفت: زیرساخت های بسیار خوبی برای رشته تیراندازی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و باید استعدادهای درخشان در این رشته شناسایی و به سمت میادین ملی و بین‌المللی هدایت شوند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده درست از ورزش تیراندازی در استان تصریح کرد: این رشته ورزشی در مسیر درست استفاده شود و باید در میادین و رویدادهای ورزشی سوق داده شوند.

لازم به ذکر است، اولین دوره از مسابقات گلوله زنی عشایر استان به مناسبت هفته دولت و هفته دفاع مقدس با همت هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری و همکاری تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) استان در حال برگزاری است.

ارسال نظرات