خبرهای داغ:

فرمانده سپاه باروق : ولایتمداری ویژگی بارز شهید باکری بود

جمع کثیری از بسیجیان حوزه شهید مطهری ناحیه باروق از زادگاه و منزل شهید باکری در شهرستان میاندوآب بازدید نموده و با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق نمودند .
کد خبر: ۹۶۲۵۴۰۱
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، جمع کثیری از بسیجیان حوزه شهید مطهری ناحیه باروق از زادگاه و منزل شهید باکری در شهرستان میاندوآب بازدید نموده و با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق نمودند .

در این بازدید فرمانده سپاه شهرستان باروق سبک مدیریتی شهید باکری را سبک والای رهبری در جنگ دانست و گفت : ولایت مداری , مدیریت تعارض و گسترانیدن چتر ولایت از ویژگیهای مدیریتی شهید مهدی باکری بود .

سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی با بیان اینکه شهید مهدی باکری متعلق به جهان انسانیت است گفت: اخلاق، رفتار، اخلاص، شجاعت، ولایتمداری، دشمن شناسی، مهربانی و آزادیخواهی به معنای واقعی در وجود همه شهدا قابل رویت است.

شهید باکری نشان داد که هر کس سرباز ولایت باشد و در دامن ولایت تربیت شود به شایستگی دست می‌یابد.

سرهنگ حبیبی افزود : در فرهنگ دفاع مقدس، شهید مهدی باکری یک واژه ی جاودانه است، واژه ای که تداعی گر طیف گسترده ای از مفاهیم و معانی مقدس و ستودنی است. نامی که هنوز هم بعد از سال ها ، هزاران جوان نسل جدید را در مراسم بزرگداشت شهید باکری به سالن ها و محافل میکشاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار