خبرهای داغ:

مراقب باشیم نسبت به مظلومیت مردم غزه و فلسطین بی تفاوت نباشیم

شاهرود_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود بر مراقبت از عدم بی تفاوتی نسبت به اتفاقات فلسطین و غزه هشدار داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۵۱۶
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

مراقب باشیم نسبت به مظلومیت مردم غزه و فلسطین بی تفاوت نباشیمبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود در مراسم بزرگداشت شهدای ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۵۷ در مسجد غربای این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، به فجایع رخ داده در غزه و فلسطین، اظهار کرد: رژیم کودک کش اسرائیل امروز از غزه به کرانه باختری نیز هجوم برده است و به جنایات خود همچنان در سکوت دولت‌های جهان ادامه می‌دهد.
وی افزود: در کشور ما مردم استان‌های مختلف هر هفته در جمعه‌های خشم در محکومیت اقدامات رژیم غاصب اسرائیل راهپیمایی می‌کنند، اما این کافی نیست و باید همه در میدان حاضر باشند و محکوم کنند.
قندهاری با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین و استفاده از این فرصت برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: متأسفانه اینطور که باید از این رژیم جانی شیعه برای محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل استفاده نشده که اگر می‌شد امروز اسرائیل جنایتکار اینقدر ظلم و جور نمی‌کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه همه باید برای نابودی این غده سرطانی دعا کنیم، افزود: کوچک‌ترین کاری که تک تک ما می‌توانیم انجام دهیم نفرین این رژیم جعلی و حامیانش است که حتماً تأثیر دارد.
وی از سکوت کشور‌های عربی و مسلمان در قبال جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل انتقاد کرد و گفت: باید شیعیان جهان با هم متحد و یکپارچه در مقابل این جنایات فریاد زده و از ملت مظلوم غزه و فلسطین دفاع کنیم.
در این مراسم که امام جمعه شاهرود و اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۵۷ به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود گرامیداشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار