خواندن نماز شب برای مومنان همراه با رزق و برکات فراوان است

امام جمعه قنوات با اشاره به اینکه نماز شب موجب افزایش روزي انسان می‌شود، گفت: از جمله آثار نماز شب میتوان به روزی معنوی آن مانند توفیق نماز اول وقت یا حضور در نماز جماعت اشاره کرد.
کد خبر: ۹۶۲۵۵۲۴
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی نماز جمعه قنوات برگزار شد، با اشاره به اهمیت نماز مخصوصا نماز شب و تاثیراتی که در زندگی افراد به‌جای میگذارد اظهار داشت: نماز شب روزی را زیاد می‌کند و یکی از روزی‌های ما روزی معنوی است که همان توفیق نماز اول وقت و شرکت در نماز جماعت است که نصیب انسان می‌گردد.

وی با اشاره به ۸ ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و نجات جریان های انحرافی توسط ایشان افزود: کسانی که به عنوان هدایت‌گر جامعه هستند باید گروه‌های مختلف جامعه را بخوبی بشناسند و از مواضع آنها با خبر باشند تا برخورد مناسب داشته باشند.

کرمی‌پور با بیان اینکه هادیان جامعه همیشه مخالفانی داشته اند، ادامه داد: خداوند متعال در سوره فرقان آیه ۳۱ می فرمایند وکذلک جعلنا لکّل نبیّ عدوّا من المجرمین و بر این اساس پیامبران برای نجات آنها تلاش می‌کردند.

امام جمعه قنوات ادامه داد: یکی از گروه های انحرافی واقفی ها بودند که امامت را تا امام کاظم (ع) قبول دارند و علت توقف آنها این بود که بعضی از نمایندگان حضرت اموال زیادی نزد آن ها بود که باید به امام بعد تحویل دهند ولی به انکار امامت امام رضا (ع) بر آمدند تا اموال در اختیار آنها  باقی بماند، و امام عسکری (ع) برای جلوگیری از انحراف بیشتر آنها و نجات آنها گفت و گو های زیادی داشتند. 
 
کرمی پور تصریح کرد: قدرت‌های جهانی برای رسیدن به اهداف خود دست به هر جنایتی میزنند و شهادت جمعی از مردم تهران نمونه بارز این موضوع در آن زمان است.

وی در ادامه گفت: چه کسی به آمریکا اجازه می دهد تا هر جنایتی را انجام دهد؟! تنها جوابی که آنها می دهند این است که دنبال منافع خویش هستیم و با هرچه که منافع ما را به خطر اندازد برخورد می کنیم، در جواب می‌گوئیم عراق و افغانستان چه تهدیدی برای آمریکا بوده و هستند.

حضرت امام خمینی (ره) می‌فرماید: هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و خداوند متعال در سوره فتح آیه ۲۹ به حضرت محمّد(ص) دستور دادند: والذین معه اشدّاء علی الکفار رحماء بینهم یعنی خداوند هم دستور می‌دهد که با دشمنان سخت برخورد کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار