خبرهای داغ:
گفتگو با نایب رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس؛

«بسیج» از عوامل اصلی همدلی و وحدت شیعه و سنی در ایران است

نایب رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: بسیج با خدماتی که در نقاط محروم کشور ارائه می‌کند، از عوامل اصلی ایجاد وحدت و همدلی شیعه وسنی در کشور است.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۲۹
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

«عبدالجلال ایری» نایب رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اقدامات بسیج در راستای ایجاد وحدت و همدلی بین اقوام شیعه و سنی در کشور بیان کرد: بسیج نه در شعار بلکه در عمل توانسته، اقدامات و تلاش‌های وحدت گرایانه خود در جای جای کشور را به منصه ظهور برساند.
 
وی افزود: همچنین بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی با خدمات عام المنفعه‌ای که در نقاط محروم کشور خصوصا در نقاط مرزی ارائه می‌کنند، قدم های مهمی در راستای ایجاد وحدت در کشور و افزایش سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب انجام داده اند.
 
نایب رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته از سوی بسیج در مناطق محرم استان گلستان نیز گفت: بسیج سازندگی در حوزه غرب استان گلستان، با احداث راه‌های مواصلاتی، دسترسی مردم این مناطق را به سازه‌های مختلف عمرانی از جمله گلزار‌های شهدا را فراهم کرده و اقدامات ارزشمندی در احداث و تکمیل راه‌های روستایی و مناطق صعب العبور از سال‌های ۱۴۰۱ تا کنون داشته است. 

ایری تصریح کرد: تمامی اقدامات عمرانی بسیج در راستای طرح‌های مختلفی که در نقاط مختلف کشور اجرایی می‌کند، تنها برمبنای استقرار عدالت و پاسخگویی به نیاز‌های مردم اعم از شیعه و سنی است که همه این اقدامات رنگ مردمی، وحدت آفرین و وحدت ساز دارند. 

وی درباره راه‌های استفاده بیشتر از این ظرفیت بسیج نیز گفت: وحدت را باید برمبنای عدالتی که در برخورداری مناطق مختلف از همه فرصت‌ها و امکانات اعطا می‌کنیم، در نظر بگیریم. در مناطق محروم حال آنکه ساکنانش شیعه و یا سنی باشند باید زیرساخت‌های عمرانی، خدماتی و آموزشی یکسانی داده شود و مسلما این امر بیش از هرگونه تبلیغ و کار فرهنگی دیگری موثر خواهد بود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار