در جلسه شورای اداری شهرستان فارسان بررسی شد؛

مطالبات اصلی مردم شهرستان از جمله معیشت و بیکاری جوانان

مطالبات اصلی مردم شهرستان از جمله معیشت و بیکاری جوانان
در جلسه شورای اداری شهرستان فارسان بررسی مطالبات مردم در رأس آن‌ها مسائل معیشتی و بیکاری جوانان این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۹۶
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛   دکتر حمیدرضا عزیزی  نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ‌ و کیار در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین استانی و  رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه هنر برگزار شد گفت: در این جلسه بررسی مطالبات مردم در رأس آن‌ها مسائل معیشتی و بیکاری جوانان این شهرستان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ‌ و کیار در مجلس شورای اسلامی، در ادامه افزود: مسئله دیگر در خصوص بحث جاده است، راهی که فلات مرکزی را به جنوب ایران از طریق جاده دشتک، آلیکوه به بازفت و مسجدسلیمان متصل می‌کند.

عزیزی، خاطرنشان کرد: دغدغه بعدی مردم این شهرستان مسئله مربوط به کشاورزی می‌باشد و همچنین مسائل مربوط به زیرساخت‌های آب‌رسانی، خدمات برق که شرایط مناسبی در این شهرستان وجود ندارد. فرسودگی شبکه برق و همچنین مسائل بهداشت و درمان که باید به‌صورت کلی در این شهرستان ارتقا پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در بحث آموزش ‌و پرورش شرایط مدارس از نظر کیفی نیاز به نیروهای خدماتی و آموزشی در مدارس وجود دارد و در بحث خدمات ورزشی هم در مرکز و هم در شهر و روستاهای اطراف نیاز به توجه ویژه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار