پایانه صادراتی با هدف ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در چناران مجوز احداث گرفت

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: پایانه صادراتی با هدف ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در این شهرستان توسط سازمان توسعه تجارت ایران مجوز احداث گرفت و به زودی شاهد شکوفایی تولید و کاهش نرخ بیکاری هستیم.  
کد خبر: ۹۶۲۵۷۲۲
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، محمدرضا مقدم در این باره اظهار کرد: احداث پایانه صادراتی در چناران از برنامه‌های بلند مدت این اداره بود که از سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارد. 

وی افزود: این پایانه به عنوان حلقه متصل کننده واحدهای تولیدی شهرستان های قوچان، چناران، گلبهار و مشهد به بازارهای جهانی خصوصاً بازارهای آسیای میانه بشمار می رود.

مقدم بیان کرد: این پایانه با هدف تسهیل و افزایش تولید همچنین افزایش میزان اشتغال در واحدهای صنعتی و کشاورزی شهرستان چناران احداث خواهد شد و نقطه عطف و امیدی جهت رونق تولید در استان خصوصاً در شهرستان چناران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این پایانه صادراتی در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در مجاورت شهرک صنعتی چناران با پیش بینی سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریال و اشتغال حدود ۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم با پیش بینی ظرفیتی حدود ۳۰۰ هزار تن در سال احداث خواهد شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار