خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه خوشنویسی «چله قلم» در ممقان

تبریز- کارگاه آموزشی تخصصی خوشنویسی با عنوان «چله قلم» در شهر ممقان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد هنری و از نگاه هنرمندان خوشنویس در بخش های نستعلیق، شکسته، نستعلیق و نقاشی خط برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۰۱
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار آذرشهر با تبریک حلول ماه ربیع الاول و قدردانی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان آذرشهر در ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی علاوه بر رسالت علمی، از هنرمندان به عنوان سرمایه های اصلی جوامع نام برد.

محمودیان با اشاره به نقش ممتاز هنر در بیان مفاهیم و مضامین، خواستار بهره گیری بیش از پیش از زبان هنر برای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت شد.

 معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه هنر خوشنویسی در ترویج و توسعه مبانی اسلامی نقش برجسته ای دارد هدف از برگزاری این ورکشاپ را تبادل تجربیات و ره آوردهای این هنر اصیل در بین هنرمندان خوشنویسی دانست.

محرمی گفت: در دولت چهاردهم، بر اساس برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به موضوع عدالت فرهنگی توجه ویژه ای خواهد شد.

فتح اللهی؛ معاون دانشگاه آزاد اسلامی ممقان، ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه برای همکاری های بیش از پیش در عرصه فرهنگی و هنری، برگزاری این رویداد را نویدبخش دانست.

جبارپور؛ رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آذرشهر ضمن قدردانی از حمایت های مسئولین بخش ممقان در برگزاری این برنامه فرهنگی گفت: این ورکشاپ، پنجمین رویداد هنری است که در شهرستان آذرشهر برگزار می شود.

در پایان هنرمندان در فضایی صمیمی دیدگاه ها، دغدغه ها و مشکلات حوزه هنری خود را با فرماندار شهرستان آذرشهر مطرح کردند و در ادامه، برنامه با تجلیل از هنرمندان خاتمه یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار