درخشش‌ خبرگزاری بسیج در چهارمین‌ جشنواره مطبوعات استان مرکزی

سردبیر خبرگزاری بسیج استان مرکزی در چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی در بخش گزارش شایسته تقدیر شناخته شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۰۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی طی آئینی با تجلیل از خبرنگاران برتر و برگزیده، به کار خود پایان داد.
این دوره از جشنواره مطبوعات با هدف کمک به ارتقای کیفی محتوا و آثار منتشر شده در رسانه‌های محلی، ایجاد فضای رقابتی مثبت و سالم و افزایش انگیزه و خلاقیت، ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای، شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه استان در عرصه رسانه، تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی برگزار شد.
گفتنی است ۲۵۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره در پایان اسفندماه سال گذشته ارسال شد که در این بین ۲۰۴ اثر پذیرفته و مورد داوری قرار گرفت.
 تحقق محورهای شعار سال در استان، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، توسعه و ترویج ارزش‌های دینی، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی اسلامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مدیریت شهری و توسعه حقوق شهروندی، تقویت بنیان خانواده از جمله موضوعات و محورهای چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی بود.
«عاطفه محمدی» سردبیر خبرگزاری بسیج و مسئول کانون خواهران بسیج رسانه استان مرکزی در بخش گزارش این دوره از جشنواره شایسته تقدیر شناخته شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار