آبرسانی به پروژه‌های مسکن ملی ایلام ۶۵ درصد پیشرفت دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: آبرسانی و ارائه خدمات فاضلاب به پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۴۲
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،"محمد محمدی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و آمادگی لازم برای ارائه خدمات آب و فاضلاب به بیش از ۲۰ هزار واحد از پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن در استان ایلام خبر داد.

وی تصریح کرد: اقدام‌های لازم برای تأمین آب شرب مورد نیاز و همچنین ارائه خدمات فاضلاب به واحدهای طرح ملی نهضت مسکن در شهر ایلام و همه شهرستان‌های ۱۲ گانه استان انجام شده است.

مدیرعامل آبفای استان ایلام با تاکید بر اینکه عملیات آبرسانی و ارائه خدمات فاضلاب، مطابق برنامه زمان‌بندی ساخت واحدهای طرح ملی نهضت مسکن در استان انجام خواهد شد، گفت: اجرای طرح آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان در مجموع حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان برای پروژه‌های مسکن ملی در ۲ حوزه آبرسانی و ایجاد شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب، اجرای انشعابات آب و فاضلاب شامل اجرای خطوط انتقال با انواع لوله در سایز و احجام مختلف و در چند مورد نیز ساخت مخازن اقدام لازم را برای آبرسانی به این پروژه‌ها انجام داده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: تاکنون برای این پروژها حدود ۵۰۰ میلیارد ریال از ۲ محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی شرکت تخصیص داده شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبار و تنگناهای مالی تلاش خواهیم کرد در ارائه خدمات آبرسانی و فاضلاب به واحدهای نهضت ملی مسکن در استان وقفه ایجاد نشود و طبق جدول زمانی انجام صورت پذیرد.

سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن بیش از ۳۶ هزار واحد مسکونی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار