خبرهای داغ:

نشست قرارگاه مهارت آموزی آذربایجان غربی با حضور سردار کمالی برگزار شد

نشست قرارگاه مهارت آموزی آذربایجان غربی با حضور سردار کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و سردار رجبی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سپاه شهدای استان در سالن جلسات شهید باکری ستاد فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۶۵
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی،  سردار کمالی امروز در نشست قرارگاه مهارت آموزی آذربایجان غربی که در سالن جلسات شهید باکری ستاد فرماندهی سپاه شهدای استان برگزار شد، گفت:  تاکیدهای مقام معظم رهبری را باید چراغ راه قرار دهیم، چراکه ایشان توصیه جدی دارند کسانی که در کسوت سربازی نیروهای مسلح هستند، باید در دوره های مهارت آموزی شرکت کنند همچنین گواهی های مهارت نیز برای شان صادر شود.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه بیکاری یکی از دغدغه های جوانان و معضل اساسی کشورمان به شمار می رود، گفت: یک راهکار موثر برای ریشه کن کردن بیکاری تقویت مهارت های جوانان و حرفه آموزی آنها به شمار می رود پس باید در این زمینه بیش از پیش ساعی باشیم.

سردار کمالی بر لزوم مشارکت و همکاری تنگاتنگ نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی برای مقابله با بیکاری تاکید کرد و بیان داشت: چنانچه در این زمینه نتایج قابل قبولی را دریافت کنیم خواهیم توانست یکی از دغدغه های مهم خانواده ها و والدین را برطرف کنیم.

این مسئول بر اهمیت برگزاری دوره های مهارت آموزی ویژه سربازان با جدیت هر چه بیشتر و برنامه ریزی منسجم تاکید کرد و ادامه داد: همه ظرفیت ها در این زمینه باید به کار گرفته شود تا جوانان از دوران سربازی حداکثر بهره را ببرند و از این دوران به عنوان یک مانع برای ورود به بازار کار یاد نکنند.

 مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه ساز و کارهای زیادی در این زمینه طراحی شده است بر لزوم فراهم کردن زیرساخت‌ها و اجرایی کردن این دستورالعمل‌ها تاکید کرد. 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار