فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه

دفاع مقدس چراغ راه و الگوی جبهه مقاومت است

فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به سبک مدیریتی و جهادی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، دفاع مقدس را چراغ راه و الگوی جبهه مقاومت بیان کرد‌
کد خبر: ۹۶۲۵۹۲۳
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲

دفاع مقدس چراغ راه و الگوی جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه در جلسه گرامیداشت چهل وچهارمین سال هفته دفاع مقدس با محوریت ترویج و انتقال فرهنگ دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ایستادگی در برابر توطئه های مختلف دشمن مرهون دفاع مقدس می‌باشد گفت: شهدای دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان در برابر دشمنی‌ها صدام و همه کشورهای استکباری دفاع جانانه داشتند.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس الگو وچراغ راه جبهه مقاومت است اضافه کرد:مقاومت، ایستادگی،موفقیت‌ها و پیروزی‌های امت اسلامی در برابر دشمنان، به واسطه الگوگیری آن‌ها از سبک مدیریتی و جهادی رزمندگان و مردم در دوران دفاع مقدس است.

 

سرهنگ یحیی پور همراهی دستگاه ها در گرامیداشت این هفته را ضروری دانست و گفت: دستگاه ها با برنامه های فرهنگی ،بصیرتی نمایشگاهی و..در ترویج فرهنگ دفاع مقدس این هفته نقش‌آفرین باشند.

 

وی با اشاره به کنگره ۸ هزار شهید دفاع مقدس استان گیلان با برگزاری اجلاسیه ها در شهرستان ها، اظهار کرد: آستانه اشرفیه به عنوان شهرستان پیشرو در اجرای برنامه های فرهنگی؛ برنامه جلوه های عاشقی (برنامه نمایش میدانی )را در حال برنامه ریزی است.

 

فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه با تاکید به فضاسازی شهری ، همراهی مدیران و روسای دستگاه ، بخشداران و شهرداری‌ها در اجرای هرچه بهتر برنامه ها، اهم برنامه های این هفته را گلباران مزارشهدا، برگزاری جشن ،یادواره های شهدا در بخش های مختلف شهرستان،یادواره شهدای خبرنگار ، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا ، بانوان رزمنده ،ایثارگر و پیشکسوتان دفاع مقدس، نواختن زنگ ایثار در مدارس بیان کرد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار