خبرهای داغ:

ضرورت تامين اعتبار و اتمام پروژه‌هاي خدمات بهداشتي و درماني

تبریز- رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي بر ضرورت تامين اعتبار و اتمام پروژه‌هاي خدمات بهداشتي و درماني استان تاكيد كرد.
کد خبر: ۹۶۲۶۰۰۵
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربايجان شرقي، حيدر فتح‌زاده پيش از ظهر امروز در ديدار با محمد پيكانپور، رئيس امور سلامت و رفاه اجتماعي سازمان برنامه و بودجه كشور اظهار كرد: تمام تلاش خود را در جهت مديريت بهينه منابع مرتبط با بخش بهداشت و درمان و متناسب سازي آن با برنامه آمايش سرزمين استان به كار مي‌بنديم.

وي اضافه كرد: توزيع امكانات بهداشتي در سطح استان آذربايجان شرقي بر مبناي شاخص‌هاي توسعه يافتگي و توسعه نيافتگي صورت مي گيرد. 

فتح‌زاده همچنين بر ضرورت اتمام طرح‌هاي نيمه تمام درماني و بخصوص بيمارستان هزار تختخوابي تبريز و بيمارستان‌هاي بناب و مراغه، همچنين متناسب سازي امكانات درماني شهرستان سراب با نيازهاي اموزشي تاكيد كرد.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي يادآور شد: سعي مي‌كنيم در اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام درماني و بخصوص تقويت مراكز درماني با رويكرد تخصص گرايي از ظرفيت‌هاي خيران نهايت استفاده را ببريم.

 در ديدار حيدرفتح‌زاده، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي با محمد پيكانپور، رئيس امور سلامت و رفاه اجتماعي سازمان برنامه و بودجه كشور، محمود طاهري، نماينده شبستر و عضو كمسيون بهداشت و درمان مجلس نيز حضور داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار