برگزاری ۱۴۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بیجار

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری ۱۴۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیجار خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۰۲۱
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین رجب پور در بیجار باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:همزمان با هفته وفاع مقدس ۱۴۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در بیجار برگزار شد.


وی افزود: برگزاری ۲ یادواره شهدا به صورت محوری از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس ور شهرستان بیجار است.


رجب پور بیان کرد: یک یادواره از این یادواره‌ها در دهستان سیاه منصور با محوریت ۳۶ شهید شهرستان قبل از آغاز هفته دفاع مقدس و در ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد.


فرمانده سپاه بیجار گفت: دیگر یادواره با محوریت شهید منصوری در شهر بیجار با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.


رجب پور ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی به صورت شهرستانی برگزار و برنامه‌های متعددی در بخش‌ها و دهستان‌ها برگزار می‌شود.


وی گفت: دوران دفاع مقدس برای همیشه زنده می‌ماند ک چراغ راهنمای ما خواهد بود.


این مقام مسوول گفت. جنگ نابرابر هشت ساله به ما آموخت باید در روز‌های سخت روی پای خودمان ایستاده و تحت فرمان مقام معظم رهبری آماده خدمت بدای کشور باشیم.


فرمانده سپاه بیجار گفت: دفاع مقدس یعنی مردانی از جنس نور و چشمانی بصیر ک با قدم‌هایی همچون فولاد و اراده آهنین توانستند دشمن را شکست دهند.
وی گفت: جوانان ما امروز باید فواکاری و زندگی شهیدان و رزمندگان و ایثارگران را سرلوحه خود قرار دهند. چرا که این انرموجب رستگاری خواهد شد.  

انتهای خبر/

   

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار