خبرهای داغ:

سومین جشنواره استانی و ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» برگزار می‌شود

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان از برگزاری سومین جشنواره استانی و ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۰۷۷
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، کبری اعرابی، مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران با محوریت برگزاری سومین جـشنواره استانی و ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت اظهار کرد: الگوسازی روایت و معرفی جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی ایران با عنوان الگوی سوم زن مسلمان با تأکید بر انسجام‌بخشی، تقویت، توانمندسازی شبکه تولید و انتشار در حوزه «زن» و «رسانه» یکی از مؤلفه‌های مهم عصر جهاد تبیین است.

وی عنوان کرد: خلاف هجمه‌ها و تبلیغات غرب زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی، مدیریت‌های اجتماعی و فرهنگی درخشش قابل‌توجهی داشته که می‌تواند به‌عنوان الگویی در جهان معرفی شود، اما دشمنان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از صنعت تبلیغات تحریف؛ با بهره‌گیری از امکانات تمام عیار رسانه‌ای و بدون تعهد به اخلاق صداقت و انسانیت با سیاه‌نمایی درباره جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی، زن را ابزاری برای زیاده‌خواهی‌های سیاسی خود دانسته و به جنگ شناختی و ادراکی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: سازمان بسیج رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین به‌عنوان امری قطعی و حتمی درصدد برآمد تا بر اساس جامعه هدف رسانه‌ای خود مسئله زن و رسانه را به‌عنوان دو مؤلفه مهم عصر حاضر در دستور کار قرار داده و با ایجاد شرایط ویژه برای روایت توانمندی‌های حرفه‌ای زنان ایرانی به همت بانوان رسانه‌ای کشور رویداد ملی «حریم رسالت» را در سال ۱۴۰۳ به اجرا در آورد.

 

اعرابی معرفی و الگوسازی هویت اسلامی ایرانی زن مسلمان را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: تبیین و تقویت هویت اسلامی ایرانی زن مسلمان، معرفی چهره زن تراز انقلاب اسلامی به نسل جوان، روایت دستاوردهای زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، جلوگیری از تحریف نقش زن و خانواده در انقلاب اسلامی و کمک به ایجاد جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی با محوریت بانوان از مهم‌ترین منظورهای برگزاری رویداد ملی «حریم رسالت» است.

وی محورهای این رویداد را روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زن در کشورهای غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده چالش جمعیت سبک زندگی ایرانی اسلامی و حیا و پوشش زن در سلامت جامعه عنوان کرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: بخش‌های این رویداد تولید محتوای کوتاه رسانه‌ای شامل خبر یادداشت مصاحبه گزارش عکس مستند کلیپ موشن نماهنگ پادکست اینفوگرافی و ... است.

اعرابی با اشاره به اینکه جشنواره حریم رسالت در دو بخش #استانی و #ملی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در هر دو بخش استانی و ملی جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است و باید گفت جهت حضور در جشنواره ملی، شرکت در رویداد استانی الزامی است.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در رویداد استانی و ارسال آثار به لینک https://survey.porsline.ir/s/8yX1ol6F مراجعه کنند.

 

وی عنوان کرد: به منظور شرکت در جشنواره ملی ابتدا در سایت http://Www.harimeresalat.com ثبت‌نام و سپس لینک آثار بارگزاری شود.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان بیان کرد: برای ثبت‌نام و ارسال آثار در جشنواره ملی، آثار باید لینک سایت‌های خبری و رسانه‌ای و یا درگاه‌های اشتراک ویدئو نظیر آپارات را داشته باشد.

 

اعرابی گفت: مهلت ارسال آثار ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳ تعیین شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار