بازدید مسئولین بسیج جامعه زنان استان قم و مسئولین بسیج مهندسین از موزه گوهر تراشی استان قم

مسئولین بسیج جامعه زنان استان قم و مسئولین بسیج مهندسین با هدف حمایت از مشاغل خانگی برای بانوان از موزه گوهر تراشی استان قم بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۲۶۰۸۴
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد فراهانی مسئول کارگروه گوهر سنگ استان ضمن اشاره به اینکه ما ظرفیت های خوبی برای صادرات گوهر به سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه داریم، گفت: موزه گوهرتراشی استان قم از بناهایی است که در سازمان میراث فرهنگی کشور با برند استان قم ثبت شده است و در حوزه صادرات گوهر به کشورهای عمان و نیجریه مشغول به فعالیت می باشد.

فراهانی با بیان اینکه خانه گوهر استان قم برای علاقمندان این رشته دوره های آموزشی رایگان برگزار میکند، اظهار داشت: در این مرکز با استفاده از هوش مصنوعی تراشکاری گوهرها انجام میشود و آزمایشگاه گوهرشناسی این مجموعه جزء ۱۲ آزمایشگاه برتر کشور می باشد و همچنین در این مرکز امکان دریافت وام و تسهیلات برای علاقمندان فراهم است.

مسئول کارگروه گوهر و سنگ بسیج مهندسین قم افزود: بازار مورد نیاز و عرضه این کالا در استان قم شرایط خوبی دارد و بحمدلله به تمام ایران صادرات انجام میدهیم.

گفتنی است؛ سازمان بسیج جامعه زنان استان قم، با هدف ایجاد زمینه همکاری ها و تعاملات بیشتر در راستای حمایت از اشتغال در خانه برای بانوان بنا دارد تا تمام ظرفیت ها و امکانات خود را پای کار بیاورد، تا بانوان مجبور نباشند برای امرار معاش و کسب درآمد از خانه و فرزندان خود دور شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار