خبرهای داغ:

اردوی زیارتی و تفریحی به قم و جمکران برگزار شد

سرگروه حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از برپایی اردوی زیارتی و تفریحی به قم و جمکران ویژه جوانان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۳۰
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روزهای پایانی فصل تابستان، ٱردوی سیاحتی زیارتی قم و جمکران به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) باحضور نوجوانان و جوانان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی سرگروه حلقات صالحین این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردوی یک روز به قم و جمکران، با هدف ایجاد شور و اشتیاق در بسیجیان و تقویت روحیه بسیجی در تداوم فعالیت‌های فرهنگی بسیج و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار شد.

او افزود: این ٱردو با حضور 17 نفر از نوجوانان و جوانان بسیجی همراه با سیاحت و زیارت و برپایی حلقات با موضوع امام شناسی و آثار و برکات توکل و توسل به حضرت صاحب زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

سرگروه حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در ادامه آشنایی با ائمه اطهار(ع) و معارف اسلامی، ترقیب و تشویق بسیجیان به حضور در نماز جماعت مسجد و تشویق بسیجیان فعال در طرح نوجوانه های صالحین را از دیگر اهداف برپایی این اردو عنوان کرد.

عربی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت نام بسیجیان نوجوانان حلقه قرآنی شهید محمدرضا احسانی در سی و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج را از دیگر برنامه های اجرایی در پایگاه عنوان کرد.     

گفتنی است حلقه شهید همت همراه با کلاس قرآن باهدف انس نوجوانان و کودکان با آیات قرآنی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار