فرمانده سپاه کربلا:

جنگ امروز در فضای مجازی است

سردار مسلمی: جنگ امروز در فضای مجازی است و دشمن از این طریق تمام قد در حال تخریب و تشویش اذهان است و درصدد ایجاد و گسترش ناامیدی و ترس است.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۳۷
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در پیش کنگره اجلاسیه شهدای مازندران که در محمودآباد برگزار شد، ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: این مراسمات با همکاری مجموعه فرماندهان برگزار شده و جای تشکر از نهاد بنیاد شهید داریم.

وی افزود: جانبازان و ایثارگران به‌عنوان یادگاران دفاع مقدس برای ما ارزشمند هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: طی دو سال اخیر کنگره شهدا در مازندران برگزار می‌شود که کتاب شهدایی نوشته و رونمایی می‌شود، استقبال عموم نیز بسیار خوب است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در کشور اجلاسیه فرزندان و همسران شهدا را در مازندران برگزار می‌کنیم که حدود ۶ هزار فرزند شهید در این استان داریم.

وی یادآور شد: رزمایش مقدماتی مسابقات کشوری کشتی در رامسر را برگزار کردیم که در یک روز ۴ هزار نوجوان کشتی گرفتند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: در یک روز حضور هزار زوج جوان را در قالب ازدواج آسان مراسم داریم و ۱۵۰۰ خانواده نیازمند جهیزیه نیز اهدا خواهد شد.

سردار مسلمی گفت: جنگ امروز در فضای مجازی است و دشمن از این طریق تمام قد در حال تخریب و تشویش اذهان است و درصدد ایجاد و گسترش ناامیدی و ترس است.

وی عنوان داشت: تغییر ذائقه جوان امروز یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دشمن در کشور ما است که نفوذ به داخل خانواده‌ها داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: امروز در بین مدیران ارزشی جامعه ما جزء تعدادی که فرزند یا خانواده شهدا هستند، کمتر کسی را داریم که صادقانه خدمتگذار مردم باشد.

سردار مسلمی در پایان بیان کرد: در این انقلاب یکی از تاثیرگذارترین خانواده‌ها، خانواده‌های شهدا هستند و یکی از تاثیرگذارترین افرادی که در انقلاب نقش دارد، روحانیت است که دشمن با دنبال آن‌ها رفت‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار