خبرهای داغ:

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان با حضورمدیران سازمان بسیج جامعه زنان کشور از خواهر شهید یوسف داورپناه عیادت کرد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان با حضورمدیران سازمان بسیج جامعه زنان کشور از خواهر شهید یوسف داورپناه عیادت کرد.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۷۳
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این دیدار ضمن گرامیداشت، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، تکریم خانواده شهیدان و ایثارگران و جانبازان را وظیفه همه مسئولان و اقشار مختلف مردم دانست.

وی ادامه داد: عیادت و دلجویی از مادران، خواهران و همسران شهدا را وظیفه انسانی و اخلاقی خودمان می‌دانیم چراکه امنیت کنونی کشورمان را مدیون صبر و شکیبایی این بزرگواران هستیم.

موسویان اضافه کرد: دیدار با یادگاران شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی یک گام بلند برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست چرا که سینه این عزیزان مالامال از خاطرات رزمندگان اسلام است.


یوسف داورپناه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران در آمد، پس از ایجاد اغتشاش از سوی گروهک‌های منافقین و ضدانقلاب در غرب کشور داوطلبانه به منطقه کردستان رفت و با پیوستن به گروه ضربت سپاه پاسداران پیرانشهر، به مبارزه با منافقین و ضدانقلاب پرداخت.

 سرانجام در 5 شهریور 1362 حزب منحله دموکرات با هجوم به منزل، وی را به اسارت گرفتند و پس از شکنجه فراوان او را به شهادت رساندند و پیکر مطهر این شهید بزرگوار را مثله کرده به مادرش برگرداندند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار