خبرهای داغ:

به استعدادهای ورزشی شهرستان باغملک توجه شود

محسن کافی مربی فوتبال باغملک گفت: مصیب جمعه زاده شناسنامه فوتبال باغملک است.
کد خبر: ۹۶۲۶۲۱۲
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: سرمربی حال حاضر تیم فوتبال پایه های ولایت باغملک در گفتگویی افزود: مصیب جمعه زاده کاپیتان سابق استقلال اهواز شناسنامه فوتبال باغملک است.


محسن کافی مربی مقام آور ، بازیکن ساز و موفق تیم های پایه باغملکی که دارای مدرک مربیگری B آسیا از AFC میباشد از مسئولین شهرستان خواست تا نگاه ویژه ای به تیم فوتبال جوانان شاهین باغملک و جمعه زاده در لیگ دسته اول کشور کنند.

تیم شاهین باغملک در دو سال اخیر با هدایت مصیب جمعه زاده در لیگ دسته اول کشور به نیمه نهایی و گام های پایانی تا صعود به لیگ برتر جوانان ایران رسید که علی رغم مشکلات مالی نتوانست به موفقیت کامل برسد.

کافی مربی جوان و با دانش باغملکی که سابقه ی کار کردن با مربیان بزرگی از جمله مجید جلالی را در کارنامه دارد میگوید: امتیاز تیم امید ولایت باغملک حاضر در لیگ برتر استان خوزستان که سرمربیگری آن عهده دار ایشان بود ، به دلیل مشکلات مالی به صورت یک فصل موقت به شهرستان اهواز و باشگاه جنوب پایندان انتقال داده شده است و هم اکنون تیم ولایت باغملک در لیگ دسته اول ۱۸ سال استان قرار است با هزینه شخصی کادر فنی تیم داری کند.

وی در پایان از مسئولین دلسوز شهرستان تقاضا کرد: به ترتیب و اولویت بندی ، تیم جوانان شاهین باغملک در لیگ دسته اول کشور ، تیم ۱۸ سال ولایت باغملک در لیگ دسته اول استان و تیم نونهالان پارسیان باغملک در لیگ دسته اول استان که عهده دار آن صابر پورخانی میباشد را همکاری نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار