برنامه های ورزشی باهدف غنی سازی اوقات فراغت برگزار می شود

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی برنامه ها و مسابقات ورزشی باهدف غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد اوقات مفرح برای بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۲۵۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، برنامه های متنوع ورزشی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان بطور ثابت به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار می شود.

محمدرضا امامی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات برنامه های اجرایی اظهار کرد: هدف از برپایی برنامه های ورزشی، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است تا آن‌ها وقت خود را با کیفیت و اثر بخش پشت سر بگذارند.

او افزود: استعدادیابی در اولویت قرار دارد و کسانی که در پایگاه‌های بسیج زحمت می‌کشند به استعدادیابی ورزشکاران کمک خواهند کرد تا بدنه ورزش بسیج استان همچنان مایه افتخار باشد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه ادامه داد: در این راستا برنامه های ورزشی در رشته های فوتبال دستی، تنیس روی میز، ایرهاکی، دارت و پی اس در پایگاه و فوتبال و والیبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) هرروزه و طبق برنامه ریزی های انجام شده برگزار می شود.

امامی خاطرنشان کرد: برنامه های ورسی با حلقه های آموزشی با محوریت نکات ورزشی نیز همراه بوده و با استقبال خوبی برگزار می شود.

او در ادامه اضافه کرد: حلقه قرآنی در رده کودکان و نوجوانان همراه با حلقه کتابخوانی در طول هفته با هدف انس و الفت با آیات الهی برپا می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه یادآور شد: اکران فیلم غریب در جمع بسیجیان نیز باحضور خوب بسیجیان در پایگاه انجام شد.

گفتنی است یک تخته فرش ۳×۳ به فرد نیازمند و مورد هدف توسط گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار