فرماندار فراشبند خبر داد:

اجلاسیه ٢۵۵ شهید شهرستان فراشبند در مهرماه برگزار می‌شود

جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت ٢۵۵ شهید شهرستان فراشبند با حضور فرمانده سپاه، فرماندار و امام جمعه و دیگر مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۲۶۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸

به گزارش فاطمه شعبانی خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج فارس از فراشبند، دکتر مجید وامق فرماندار شهرستان فراشبند در جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت ٢۵۵ شهید شهرستان فراشبند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور،تصریح کرد: باید مفاهمه عمومی در استان و در بین سامانه های نقش ساز همچون دانش آموزان، دانشجویان و نخبگان ایجاد شود و کمیته اقشار راهکار های ایجاد این فهم عمومی را بررسی و اجرایی کند.

وی با اشاره به تدوین تقویم دیدار با خانواده شهدا، یادآور شد: آنچه در مصوبات کمیته ها باید مدنظر قرار گیرد کیفی سازی مصوبات است.

 فرماندار شهرستان فراشبند گفت: اجلاسیه ٢۵۵ شهید و یادواره هایی از این دست در واقع میثاقی با شهیدان جهت ادامه راه آنها و انتقال پیام این عزیزان به نسل امروز و نسل های آتی است.

وی افزود: باید برای نقش سازی خانواده شهدا و اصحاب شهدا برنامه ریزی شود و باید در شناساندن نقش و اقدام خانواده شهیدان برنامه عملیاتی ارائه شود.

دکتر وامق با دعوت از مسئولین پالایشگاه و شرکت ها و معادن حوزه استحفاظی جهت مشارکت در اجرای این برنامه بزرگ گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و همه مسئولین و مدیران شهرستان باید با همدلی و هم افزایی، برنامه ای که در خور و در شان شهدای عزیز باشد اجرا نمایند تا نشر و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت به نحو احسن به نسل جدید انتقال یابد .

در ادامه حجت الاسلام مجید فرج زاده فسائی امام جمعه شهرستان فراشبند با اشاره به هدف از برگزاری اجلاسیه و یادواره های شهدا گفت: انست که نام و یاد شهدا باقی بماند چون وقتی این اجلاسیه ها برگزار میشود نسل امروز با شهدا اشنا میشوند و سوال میکنند که مگر این شهدا کی بودند و چیکار کردند و تشنه اخلاق و رفتار انها میشوند.

وی ادامه داد: این جوانان عزیز همه چیز خود را برای باقی ماندن این نظام و انقلاب فدا کردند بنابراین وظیفه داریم که هرسال نام و یاد انها را زنده نگه داریم.

در همین راستا رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فراشبند اعلام کرد: اجلاسیه ٢۵۵ شهید شهرستان فراشبند در آستانه دومین کنگره ملی شهدای استان فارس با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری اجلاسیه را در شهرستان فراشبند، ١٩ مهرماه ماه اعلام کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها آمادگی کامل برای همکاری هر چه با شکوه تر این اجلاسیه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار