لزوم تربیت و به کارگیری افرادِ متخصص، دلسوز و توانا در پایگاه‌های بسیج مساجد 

حجت‌الاسلام والمسلمین مَشی: باید بستر و شرایطی مهیا شود تا افرادِ متخصص، دلسوز و توانا در پایگاه‌های بسیج مساجد به عنوان مسئول انتخاب و تربیت بشوند.
کد خبر: ۹۶۲۶۳۷۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام حجت الله مَشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اقشار و متخصصینِ سپاه قم در این نشست عنوان کرد: امام خامنه‌ای برای تحققِ تمدنِ نوین اسلامی چهار مرحله‌ی مقدماتی را برای انقلابیون ترسیم نمودند که برای محقق شدنِ دو مرحله‌ی دولت اسلامی و جامعه اسلامی، نیاز به اقدام طرفینی و مشترکِ این دو هست و بار اصلی ایجادِ این مهم، بر دوش مسئولین بسیجِ اقشار می‌باشد.

وی اظهار داشت: ایستگاه آخر تلاش همه‌ی ما در قشرهای گوناگون و بهترین بستر برای گرفتن نتیجه نهایی، کفِ مسجد و به دست بسیجِ مساجد است، لذا باید فعالیت بسیجِ اقشار، به حضور نخبگان و متخصصینِ انقلابی در بسیجِ مساجد ختم بشود.

حجت‌الاسلام مَشی گفت: بیشترین ارتباطِ بدونِ واسطه مردم برای تحلیل و قضاوت درست از سپاه، ولایت و انقلاب برای ایجاد تمدنِ نوین اسلامی و عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری، قبل و بیش از فرمانده سپاه استان، فرماندهان نواحی و فرماندهان  حوزه‌ها، به چگونگی شخصیت فرماندهانِ پایگاه‌های بسیج در مساجد برمی‌گردد.

وی با اشاره به لزوم تربیت و بکارگیری افرادِ متخصص، دلسوز و توانا در پایگاه‌های بسیج مساجد، خاطر نشان کرد: باید بستر و شرایطی مهیا شود تا افرادِ متخصص، دلسوز و توانا در پایگاه‌های بسیج مساجد به عنوان مسئول انتخاب و تربیت بشوند تا برای جذب، نگهداری و تعالی نیروهای مردمی برای تحقق ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف دچار مشکل آزمون و خطا و از دست دادن زمان نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار