معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

ارائه تصویر واقعی از سپاه مستلزم روابط عمومی قوی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه در طرح تحول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روابط عمومی در اولویت تقویت قرار دارند گفت امروز برای مبارزه با جنگ شناختی دشمن نیازمند یک روابط‌عمومی پویا و فعال هستیم که در طرح تحول محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۴۳۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام سردار فرجیان زاده در حاشیه همایش تخصصی جانشینان و معاونین هماهنگ کننده رده های نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: در این همایش بدنبال هم افزایی و هماهنگی بیشتر در جهت اجرای ماموریت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

 سعید فرجیان زاده بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش تخصصی، بررسی آخرین سیاست ها رویکرد ها و برنامه های کلان نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: در این برنامه از نظرات شرکت کنندگان در خصوص تقویت برنامه های بصیرتی معنوی و معرفتی سپاه نیز بهره خواهیم گرفت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مهم ترین هدف از برگزاری این همایش انتقال ابتکارات، خلاقیات ها و نوآوری ها در کارهای نمایندگی ولی فقیه است، لذا رده هایی که کارهای خلاقانه و مبتکرانه ای در راستای ماموریت هایشان انجام داده اند را ارائه می دهند.


وی افزود: امروز در حوزه روابط عمومی اطلاع رسانی بیشتر از خدمات ارزنده ای که سپاه برای مردم انحام می دهند را باید هنرمندانه بیان کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار