خبرهای داغ:
سرهنگ برات‌زاده عنوان کرد

راهیان نور، عملیات بزرگ فرهنگی در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی

همدان- مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: راهیان نور یک فرصت طلایی و یک عملیات بزرگ فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۲۶۴۵۸
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
راهیان نور، عملیات بزرگ فرهنگی در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی

سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، از برگزاری اردوی راهیان نور بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصار الحسین(ع) در ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه خبر داد و اظهار کرد: راهیان نور زمینه ساز ایجاد گرایش جوانان و نوجوانان به شهدا است.

وی افزود: پاسداشت مقام شهید و شهادت در جامعه یکی از ضروریات امروز ما است چراکه دشمنان قسم خورده این نظام تمام تلاش‌های خود را برای منحرف ساختن جوانان ما انجام می‌دهند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصار الحسین(ع) همدان تصریح کرد: راهیان نور یک فرصت طلایی و یک عملیات بزرگ فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است.

وی فاصله گرفتن از شهدا را نتیجه غرب زدگی و نفوذ فرهنگ غرب در جامعه عنوان کرد و افزود: انحرافات عقیدتی و اخلاقی و تغییر سبک زندگی در بین جوانان، یکی از مشکلات امروز جامعه ماست که باید به آن توجه شود.

برات‌زاده عنوان کرد: این اردو با حضور ۱۰۵ نفر از بسیجیان به همراه خانواده‌های آنان و با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت انجام شد و زائران از مناطق عملیاتی غرب کشور در شهرستان بانه و یادمان‌های شهدای بوالحسن و سیران بند بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار