مثبت سوژه/ احیای سی واحد تولیدی در مازندران

آهنگری: در سال گذشته توانستیم در راستای احیای واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی، صد و ده واحد تولیدی را پایش و مانع زدایی کنیم و امسال هم تا به امروز بیش از سی واحد احیا گردید.
کد خبر: ۹۶۲۶۴۶۵
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آهنگری "مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا " گفت: در خصوص اقدامات مانع زدایی بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مازندران در راستای اجرای طرح صنعت یار و معدن یار کمک حال و یاری دهنده تولید کنندگان صنعتی و معدنی بوده ایم و با کمک همه بسیجیان در راستای تحقق شعار سال همت و عزم خود را به کار گرفته ایم.

 وی افزود: در سال گذشته توانستیم با ظرفیت خوب بچه های بسیج مهندسین در استان مازندران در راستای احیای واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی، صد و ده واحد تولیدی را پایش و مانع زدایی کنیم و امسال هم تا به امروز بیش از سی واحد احیا گردید.

 مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا اظهار کرد: ما با انجام پایش و ارزیابی های تخصصی و فنی بصورت میدانی و حتی سامانه ای و اینترنتی می توانیم پایه کار واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.

 وی بیان داشت: در جلسات قرار گاه خاتم که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانده سپاه استان برگزار می شود، پرونده های واحدهای تولیدی که به مشکل برخورده اند مطرح و پایش و ارزیابی می شود.

آهنگری از برگزاری کلینیک های تخصصی بصورت میز خدمت باحضور مدیران در شهرک های صنعتی خبر داد و افزود: برگزاری میز خدمت یک اقدام بسیار مثبت برای رفع مشکلات است و ما همیشه کمک حال دولت برای رفع مشکلات صنعت و معدن استان مازندران خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار